НОВИНИ
17/10/2006
Най-голямата декоративна винилна мрежа в България се разстла в центъра на София на площ от 2200 кв.м.
 

Roca покри фасадата на историческата сграда на бившия Магазин „София" с уникална декоративна винилна мрежа с височина 35 метра. Мрежата е с рекордната за България площ от 2200 кв.м. и ще остане до приключването на ремонта на сградата, финансиран от Рока България.

В началото на годината Рока България АД закупи от Столична Община приземния етаж от бившия Магазин София, една от емблемите на София през епохата на социализма. След мащабна реновация в началото на 2007 г. на негово място ще отвори врати корпоративен изложбен център на Roca под името Експо Баня София. Подобно на изложбените центрове на компанията и в други европейски столици като Мадрид и Прага, освен централен шоурум за последните новости в обзавеждането за баня, Експо Баня София ще представлява център за обучение, дизайн и обмяна на идеи.

Задължителното изискване за прецизно обезопасяване на масивната сграда при провежданите строителни дейности превърна изработването на предпазна мрежа в истинско предизвикателство за дизайнери и типографи.  Целта бе да се „избяга" от чисто функционалното й предназначение и стандартното брандиране при подобни случаи, и да се даде един нов артистичен израз на рекламата като форма на комуникация. Фасадното пано дава възможност за по-директно и динамично комуникиране както на визуалната корпоративна идентичност на Roca, така и на естетическата идеология и артистизма, превърнали испанската компания в световен лидер.

Творческият проект, който дава визуален израз на корпоративната философия на Рока, е дело на рекламна агенция „2А". Сложното изпълнение е поверено на печатница Red Points.

Философията на Roca инкорпорира много от цивилизационните ценности на съвременното общество, компанията традиционно се свързва с модерното, урбанистичното, напредничавото. Основна мисия на Roca е да внася хармония и емоционален комфорт в ежедневието, да естетизира градската среда. Освен това, ние се стремим да подържаме динамичен диалог с обществото, който предизвиква стереотипите и еволюира мисленето", разказа г-н Карлос Веласкес, Изпълнителен директор на Рока България АД. „Затова и избрахме вместо снимка на продукт, например, или гигантско лого, да изобразим нещо различно и нетрадиционно. Много важна за нас бе и перспективата - да представим един по-нетипичен поглед към София, да покажем града такъв, какъвто много малко от нас имат възможност да го видят. Това е нашият начин да провокираме хората да се замислят за средата, в която живеят, да разговаряме с тях.", обясни г-н Веласкес.

Рока демонстрира своята грижа и отговорност към възстановяване и опазване на историческото наследство на столицата, като адаптира интериорния проект за да осигури за бъдещите посетители на изложбения център единствения пряк достъп до разкопките на Северната порта на Сердика открити под приземния етаж на сградата.

Визията и стилизираният слоган са израз именно на отговорната бизнес идеология на Рока. Те ще помогнат на хората да разпознаят една компания, която съзнателно и целенасочено се е трансформирала от компания ориентирана към себе си и своя бизнес, в компания ориентирана към хората и отворена към света, ще внесат хармония в нейните отношения с обществото.